//Cactus On The Moon!
Follow Dashboard
KUALA LUMPUR
Thursday, 4 October 2012 | 0Superstar (s)!

salam semua....harini nak update skit psal rombongan sk paka 3 ke KL...kuala lumpur erk bukan kandang lembu plak..semuanye sangke KL kandang lembu/kampong limbong...whatever la...tpi ni KL real punye..kuala lumpur..kalau ckap kuala lumpur semua kenal kan3...wah pada 26 untill 29 september haritu sye dan rakan2 sepakat(sk paka3) pergi ke KL...khas untuk budak darjah 6 sebenarnye...pade mulenye mmg tkut nk jage diri kt sne,tpi bile dah smpai tu seronok la plak...hadowww..

ANTARA TEMPAT YG KITORG LAWATI:

  1. MASJID NEGARA
  2. MUZIUM POLIS
  3. PLANETRIUM
  4. BERJAYA TIMES SQUARE
  5. KLCC TWIN TOWERS
  6. KLCC TOWER
  7. AQUARIA
  8. PETROSAINS
  9. TUGU NEGARA
  10. ZOO NEGARA
  11. DATARAN MERDEKA

terlupa plak,rombongan ini disertai 36 murid dan 4 org guru pengiring...iaitu cikgu

  • CIKGU FAUZUKI
  • CIKGU MUIN
  • CIKGU SUKARIAH
  • CIK MA(KERANI)
ah jom kte terokai kami sepanjang di KUALA LUMPUR!!












taaddaaaa.....ni je yg mmpu di uploadkan..hehe...sebelum terlupa,sye nk berterima kasih kepada cikgu2 yg menjage kami sepanjang kami berada di sana...dan terima kasih pakcik2 yg bawak bas tu...terima kasih jugak kt kwan2 krane memberi kerjasama...sekian#



Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Hello u all!! :)welcome to my blog..I'M Erni Erdawati Razli.my nickname erni//tasya//nini//bla bla bla..

underlined, bold

TASYATATA2305 OWNER


Diary About Stuff Site


Let's Talk!

YOUR CBOX CODES HERE


The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!