//Cactus On The Moon!
Follow Dashboard
Contest ~> Saya sayang kamu, sahabatku !
Friday, 7 December 2012 | 0Superstar (s)!

hellloooowwww.....n ASSALAMUALAIKUM sahabat blogger :)....hrini rase tetibe nk join2 contest la...alahai,lame gile dah xjoin...dri hritu tasya dah jumpe contest ni,tasya mmg suke bab2 sahabat2 ni....sbab sahabat adalah sgala bgi tasya...btw,TERIMA KASIH sngt2 dekat MISS EFEO sbab buat contest ni....kekadang rase sngt 2 terharu...hehehe :D...tpi tasya xde gambar menarik dengan friend tasya,sbab die xde la suke sngt mengambil gambar....xpe larr,,cantek ke xcantek ke sye serahkan dkt akak... :)

TAADDDAAAA.....!!!!!HEWHEW... 
YG RIBBON PINK SYE, YG RIBBON RED SAHABAT SYE...

  • nama saya ERNI ERDAWATI BT RAZLI (tasya) nama BFF sya NATASHA AISYAH BT ROSDI ANUAR...
  • die sngt penyayang,pemurah n kuat merajuk...hehe...die selalu belanja kwan2....yg pling best,kami ade stu minat yg sme,iaitu kitorg minat korea n kitorg slalu ckap psal korea mse perhimpunan...hehe...
  • sya syg die sbab die adalah kwan yg pling rpat dengan sye pada thon 2012.....smpai kan kwan karib sye yg dahulu xlyan sye, dialah yg dpt temani mse sye sedih n susah....kami selalu keluar pergi shopping,walaupon kmi bru berumur 12 thon....hewhew...(gatal tngn nk shopping)....kami dpt 5A dlm upsr hritu...kite geng !!yehh ini juga sbab natasha yg mendorong sye ke arah kejayaan...trima kasih kwan...kami mempunyai nme gelaran yg sme,sye TASYA n die NATASHA...nmpak secocok kan...harharhar...yg pling best,hritu die bgi sye baju BIGBANG (KOREA)....ARRGGGHHHHH!!!! rase nk gerit je bile die ckap die nk bgi bju tu....sye sngt terharu,sbab sye ni xde la kaya sngt nk beli baju tu...kesss yg pling sdih,,thon dpan kitorg mungkin akan berpisah sbab dah nk msuk sekolah menengah..hurrmmm :(.....jadi klau tasya mng contest ni,tasya nk bgi die kejutan n nk blas budi die slame ni dkt tasya sbelum kami berpisah....tasya berharap sngt2 kite dpt sklah yg sme thun dpan...tasya juge berharap entri ni dpt menjadi kenangan tasya n natasha.....mmg susah kan klau kite nk berpisah dengan sahabat yg bnyak berkorban untuk kite slame ni??..YA ALLAH,,,,kuatkanlah hti hamba mu ini ya allah....rmai dah tasya berpisah dengan org yg tasya syg...terutamanye arwah mak... :'(...xpe lah dugaan ALLAH je sume ni...so kite kene tabah mengharunggi......air mate tasya pon hampir menitis,so tasya akhir crite smpai sni shaja lah...
  • TASYA HARAP SNGT TASYA AKAN BERJUMPE LGI NATASHA :)TERIMA KASIH KAWAN KU!!!

TASYA NAK TAG SUME RAKAN YG BACE ENTRI INI.....SBAB IANYA MUDAH N DAPAT MENJADI SEBUAH KENANGAN DENGAN SHABAT KITE...... SO LET JOIN

http://iamyourprincess5050.blogspot.com/2012/11/contest-saya-sayang-kamu-sahabatku.html

TERIKH TUTUP 23/12/2012...JAM 11.59MLM.... ARGGHHHH XSABAR XSABAR XSABAR....HEHEHE
BYEBYEBYE




Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Hello u all!! :)welcome to my blog..I'M Erni Erdawati Razli.my nickname erni//tasya//nini//bla bla bla..

underlined, bold

TASYATATA2305 OWNER


Diary About Stuff Site


Let's Talk!

YOUR CBOX CODES HERE


The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!